by amanda

| Vardag
Haaaaallu :)
Jag, hanna, matilda och elin sitter hemma hos matilda. Har rast och börjar 1 igen så ska äta lunch här och så. Efter skolan drar jag till farsta, så vi hörs när jag kommer hem ikväll. pussar amanda <3
natta

vi kan följa :D

cissy

fin blogg ! ska vi följa varandas bloggar via bloglovin ? :)

patricia

sv: jo :)



svara gärna på min "dagens fråga" skulle vara intressant att veta vad du hade gjort.

sava

btw, Säg hejdå till mig på bloggen?

kommer ta en bloggpaus i någon månad p.ga ingen insperation eller tid.



kram!

Jasmine

sv:

HAHAAHHA, hjärndöda människa xd



för hans bror tog självmord & han pallade typ inte längre.

nathalie

inte great med mej ;P<3

Ciiz

annars allt bra?

E M M A

plugggaaat sj



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: