by amanda

| Vardag
kollade klart på andra avenyn för en liten stund sen, och nu så ska jag börja göra mig klar för att gå och lägga mig. imorgon så ska jag och lukia till farsta, ska små shoppa lite. men vi hörs imorgon, pussar amanda <3
MyzaaN - Princess Pink

hehe ja då:D ska bara fixa till kanetena har dock inte orakt idag har haft prakitk hela dagen puss

BÖGJÄVEL

Okej :)

aww

tack<4

Ida

Följa varandra via bloglovin? :D

veronica

sv: Idag har jag varit hemma hos mamma och hälsat på lite och fikat och så :)

Vad har du gjort idag?

Pam :)

sv: okej det lät ju bra! ;D

tack du! ;D

ampelos

härligt :) samma här!

LINDAVIOLA!

sv; Ja, det gick bra. Fick läst en hel bok :o.

julia

sv: haha ja man känner sig så utlämnad på något sätt ;)

FlizanLizan

sv: okej jag ska strax ut med mina hundarn :P

Therése

var den bion bra? :)

www.pearshake.blogg.se

ja absolut :)

Nadja

det gick inget vidare. Varför gick det dåligt för dig? =(

olivia

anmäl dig till min tävlig ,

bli veckans blogg , kommentera .

pusshaj olivia

hejannw

men det är skönt ju :)

E M M A

okej :D jorå :D

julia

sv: nej men att stå där på scenen inför massa folk och känna att man måste vara jättebra för att de inte ska döma en direkt... haha ;)

vet inte om du fatta men skit samm, jag tycker det känns lite så i början ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: