by amanda

| Vardag
nu är jag klar, sitter och kollar på new moon medans jag väntar på filippa. jag vet fortfarande inte vad vi ska göra idag. jag ska i allafall sova hos henne ikväll så det blir mysigt. ska äta lite nudlar nu och sen fortsätta kolla på filmen. jag bloggar innan jag drar hemifrån. pussar amanda <3

bild tagen för 10 min sen.
ida

kul :) ska shoppa, träna, stallet, frisörn, kompisar och så :)

EMSY

okey :D

Matilda- QWENTUS

Tack! ♥ Söt bild!

Pam :)

sv: okej kul!



nja jag har ingen aning alls!

matildac

hiihih =D

D A N I E L A ♥

- http://flizanlizan.blogg.se/ hon har gjort den:)

Pam :)

fin bild!



sv: tack så mkt! :D

matildac

sjuk,annars äre bra =D

eemmapeemma

tack så mkt ! sån tröja har jag med :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: