by amanda

| Vardag
Hej sötnosar. Jag har precis kommit hem och sitter nu framför datorn och äter middag. Filippa & jag drog in till medis och hämtade biljetterna efter skolan. Sen åkte vi till t-centralen för att kolla runt lite. Träffade Linda och hennes kompis en liten stund. Runt 3 åkte vi tillbaks till medis och bion började 4. Det var den bästa filmen jag har sett på riktigt länge ! Ni måste verkligen se den, jag ska ladda ner den redan nu om den finns. Jag ångrar inte en krona att jag la pengar på att se den. Jag åkte i allafall hem direkt efter bion eftersom det inte fanns något annat att göra. Men nu ska jag äta klart och sen så ska jag svara på alla komentarer. Vi hörs snart igen, pussar amanda <3
www.pearshake.blogg.se

okej kunde inte kommentera inlägget över.

men jag antar att vi inte bor såå långt ifrån varandra ändå isåfall :)

Julia

hejhej, vad tycker du om min nya header? :D puss!

Jasmine

sv:

vilken film? :)

Jasmine

sv;

haha, såg den på premiären.



vad tyckte du? :p

Julia

tack så jätte mycker ,D

www.pearshake.blogg.se

hehe ja :)

OLIIIVEEN

okej najs :D

vad gör du? :))



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: