by amanda

| Vardag
jag har bara varit hemma hela dagen, försökt plugga lite men mest suttit och kollat bloggar + lyssnat på musik. åkte till pappa en snabbis för att hämta dator och kläder. så snart får ni bilder på det jag fick i födelsedagspresent. men jag bloggar snart igen, pussar amanda <3
hanna

nja, jag vet inte riktigt :)

E M M A

hahah tackar:D:D:D

LINDAVIOLA!

Söt!

hanna

inget, spec, du? =)

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod =).

hejannw

minns ej ;)

FlizanLizan

sv: göru nudå? :P

liinnéa boström

Hej fin blogg :)

E M M A

inte mkt :D sj?

Therése

det är bara bra med mig också :D

haft en bra dag?

matilda

tjabba, vad gör du ? :D

M I M M I

Har också sånna örhängen, dom är fett snygga :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: