by amanda

| New in, Vardag
Min dag har varit riktigt bra ! Vaknade av att hela familjen stog och sjöng för mig, fick massor av paket och sen så gjorde jag mig klar och drog till skolan. Hade hemkunskap första lektionen och vi gjorde kärleksmums. Det var riktigt gott :) Efter det hade vi rast och sen när jag kom in efter resten sjöng alla i korridoren för mig (a) Pinsamt, haha ! Menmen, efter skolan drog jag, annie, lippa, elin och tilda hem till mig och åt tårta. Dunkade musik och hade mysigt. Vi skulle egentligen ha åkt djurgårdsfärjan men det blev inte så. Matilda drog ganska tidigt, så vi andra sjöng singstar och så. Efter ett tag drog dom andra också. 18.15 kom farmor och hämtade mig, sen åkte vi till tallkrogen och åt på en italiensk resturang, mysigt ! Efter det åkte vi hem och fikade mig kladdkaka och alla drog för en liten stund sen. Hur som helst så får ni bilder på allt jag fått en annan dag eftersom min dator är hos pappa. Men ni ska få se en sak.. MIN NYA MOBIL, WOHOOO :) Bloggar snart, pussar amanda <3

Börjar jag se gamal ut ? :O