by amanda

| Vardag
Sitter och pratar med Ellen på msn, hon är super rolig :)
passa på att läsa hennes blogg genom att tryck hääär !
Jag dunkar också musik, en låt som jag började lyssna
på genom hennes blogg. Här kommer den :)
Therése

bra låt ju! :)

LINDAVIOLA!

sv; Just nu känns det så, men man vet ju aldrig i framtiden, haha.

aww

ska praoa på en skola :)



GRATTIS I FÖRSKOTT <3

E M M A

liten med andra ord :p

Lolly

Såg att du kommenterade på min blogg :)

Är du intresserad av nånting, så lägger du in pengar på mitt konto, eller så kan vi mötas i stan så det blir enklare :)

Lolly

Såg att du kommenterade på min blogg :)

Är du intresserad av nånting, så lägger du in pengar på mitt konto, eller så kan vi mötas i stan så det blir enklare :)

hanna

jepp, de är bara bra, dej då? =)

Anonym

haha jämnfört me dig , jo

Anonym

vadå 1? du e fan 97a hahaha

Anonym

haha jahaja:DD:D:D:D:D gratttis grattis då ;d

Anonym

:d

Katrin

Allt är bra med mig med! :) Gör du ikväll då?<3

Daniel

Inget sj :) ?

Anonym

inte mkt sjääälv

Anonym

okey :;D

Lillasyzter

klart du kan vinna vännen!!! kom igen nu :)

hanna

bra de! :)

Anonym

haha aooo

Anonym

nää ;D

LINDAVIOLA!

sv; Aw, tack sötan!

hanna

jag ska fixa eng & spanska glosor och en uppsats, till tisdag, och jag går bara i 6an, de här är överdrivet :/ durå?

emilia

himla braig :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: