by amanda

| Vardag
Hallu :)
jag sitter hemma och lyssnar på musik, dunk dunk dunk !
idag har jag bakat tårta, den var super god. mitt egna recept ;)
gästerna kom runt 3, jag öppnade paket och sen fikade vi.
runt 6-7 drog dom hem, då åkte jag pappa och therese till
sockenplan och åt på en kina resturang. nu är jag i allafall
hemma och ska försöka plugga lite, om jag orkar. men bilder
får ni någon annan gång, och presenterna jag fick får ni se
imorgon. bloggar snart igen, kisses amanda <3
Jasmine

SV:

hehe ok :p

ska chilla bara, e skit trött :p

kajsaa!

SV: tack tack.

låter bar braa det.

joodå det är bara braa här med!

Naat

Jag vet inte vem jag tycker skulle vinna, hejjade inte på nån speciell :)

Ser ut som att du har fullt upp i veckan ? ;D<3

Anonym

hah knru lukia? e hon brun?

Anonym

hah knru lukia? e hon brun?

JENNSAN - mitt mode

låter som en rätt bra vecka :)

kajsaa!

SV. oohjaa.

gjort i helgen dårå?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: