by amanda

| Vardag

amanda genom åren, förändrats ? ;)









Daniel

Najs :)

Jasmine

sv:

jag åkte till stinsen och såg eric saade uppträda =)

Anna

sv: väntar på min pojkvän :) du då ?

Suzette

tack :) ja alla förändras vi genom åren!

Ceilia, Kär-Smycken!

Härliga bilder! Nu har jag lagt till dig på Bloglovin!

Ha det bäst!

JAGHETERINTESUNE ツ

Allt bra med dig? :)

OLIIIVEEN

sv; heheh :)

vad gör du då? :D

Jasmine

sv:

haha ja vet :)



händer ikväll?

awwiee

sjukt likt bärckeskolan på bild nr 3 ;o

jaa ellerhur!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: