by amanda

| Vardag
Ny bild, lite vårigare.
Vad tycker ni? :)
Sara Moa Linnéa

Oh! Grattis i förskott! Låter som en lagomt bra vecka. För mig ser jag bara en massa plugg framför mig..

Pam :)

sv: okej nice!" ;d



nje inget, chattar bara ! :D

Sara Moa Linnéa

Inte jag heller.. men man måste ju, så det är bara att bita ihop! Vilken klass går du i?

Daniel

Trevligt :)

Elvira Eriksson

Tycker den var vårigare faktiskt:)

E M M A

okej :D kollar påtv:D

emilia

allt med vår är bra :D

Pam :)

händer i veckan då? ;D

sagha

Jätte söt bild:)

www.pearshake.blogg.se

händer idag då? :)

Mickis

sv: plugga låter ju roligt, hahaha :D

E M M A

haha familjenb annorlunda HAHAD

Sara Moa Linnéa

Yes :) jag går i 9an :)

E M M A

haha ye ;)

Daniel

Vårig bild :D

sagha

JO men jag bytte tillbaks, bara nån dag efter:P

sagha

Okej nån speciell andledning?:)

Fredag

bögjävel

Hej :) allt bra?

www.pearshake.blogg.se

ååååh trevligt! grattissss! :D

jag ska väll plugga antar jag :p

sava

SV; ojdå, förlåt för att jag har frågat det flera gånger xd

jag trodde att du kollade på olika filmer :) <3

ella/della

tack så mket ! :D

Pam :)

sv: jaha okej grattis i förskott ju! ;D

vilken film ska ni se då? ,d



nej inget speciellt, skolan börjar igen ju!.

Madde

sv; Härligt att det är bra med dig =) Med mig är det vell sådär, har suttit på akuten hela natten så är ganska sliten =/

Kram

Madde

sv; Härligt att det är bra med dig =) Med mig är det vell sådär, har suttit på akuten hela natten så är ganska sliten =/

Kram

Madde

Kikar in och önskar dig en fin söndag!

sandra

det blev muffins.

det e bra , vad gör du?

kram

ida

nej faktiskt inte :)

mikk&lina

aa, den va ju lite vårigare ^^

Katrin

tack! :) Jättefin bild. allt bra idag? :)<3

hanna

okej ;)

Therése

fin bild! :)

aww

- vad ska du göra ikväll ? :)

MyzaaN - Princess Pink

ska ditt i mon ;D kram<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: