by amanda

| Vardag
godmorgon !
igår så skulle ju jag ha sovit hemma hos filippa, men jag drog därifrån klockan 2 på natten. gårdagen ska vi inte ens prata om, jag gick i allafall hem pågrund av andledningar som jag inte vill skriva ut här. jag gick och la mig när jag kom hem och vaknade runt 10 av att matte ringde. gick direkt upp och har pluggat till prov fram tills nu. det behövdes verkligen. ska äta frukost och fixa mig och så, sen ska jag plugga ännu mer. imorgon fyller jag år, så ikväll kommer släkten för att fira mig. men jag bloggar snart igen, pussar amanda <3

nyvaken och osminkad
Mickis

sv: chillaa :D haha du då?

E M M A

hihihi tack :D

D A N I E L A ♥

- tackar (a)

Pam :)

sv: jahao kej nice du! ;D

hade du kul då?

Daniel

Tack så mycket! :)

Daniel

Nja inte så mycket sj :) ?

Sara Moa Linnéa

Hallå :) det var ett tag sen, hur är det med dig?

D A N I E L A ♥

- inte mycket faktiskt, ska bara slappa:)Själv?

simone

Söt du är!

kajsaa!

fin fin blogg. allt bra med dig?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: