by amanda

| Vardag
nu ska jag borsta tänderna och sen kolla på film,
jag hann aldrig se klart på twilight igår så ska
fortsätta kolla. imorgon blir det skola och sen
ska jag vara med annie och lippa, om jag fick.
jag bloggar imorgon, pussar amanda <3

jag, elin, ida och filippa för ett tag sen :)
Linda - ndaiL

Gör de :)

Daniel

Driver du med mig! :o Jag är ful :o

patricia

sv: okej, vad kul :) jag ska spela innebandy både lördag och söndag, sen ska jag vara med killen också tror jag :)

Anonym

sv: jaså ;D

Daniel

Vad e jag då ;s ?

E♥ M♥ M♥ A

hahhhaha elr hur :D

Therése

ja min dag har varit bra :D

Katrin

Haft en bra dag? ♥

Linda - ndaiL

jag gillade dom

Pam :)

sv: hehe typ samma! ;D

Lillasyzter

hihi sötisar :)

Anna

sv: Åh detsamma ! :D

Madde

Hej! Vad tycker du om vårens mode med skyhöga klackar? Är det något för dig eller håller du dig kanske till de lite lägre klackarna? Lämna gärna din åsikt hos mig. (Kommentera under inlägget skyhöga klackar i vår)



Tack på förhand

Kram!

awwiee

heheh sls :D Länka mig på din facebook så länkar jag dig på min blogg? (:

alex

Svar:

Tack så jättemycket glad jag blir!

Take care /alex

MyzaaN - Princess Pink

så lite så <3

emma

okej härligt:)

det är bra:d

LINDAVIOLA!

sv; Han adda mig på msn för några årsen via en gemensam kompis. Så i sommras av en slump var vi båda hungriga, så vi bestämde oss för att mötas på Mc Donald's och äta. Sen så blev det att vi fortsatte och träffas och så. Så vi träffades från Juni och sen blev vi tillsammans i December =).

Carolina [fotograf]

Åh, jag ska med se Twilight snart igen :) Några planer inför helgen? Tänkte be om filmtips och fotokritik i bloggen idag. Enjoy the crazyness ♥ ♥ ♥

julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

z a n n y h ♥

Hej! förlåt om jag stör, men jag tänkte höra om du hade velat rösta på mig i veckans blogg?



Jag är nr 4a.

http://nadiafantini.blogg.se/2010/march/dom-fyra-utvalda.html?_tmp=9619e488f335744c3b79659a8ff2abbde1cebc6e



Kika gärna in min blogg! Kramar.

maja

hahaja:D

O L I V I A

superbra :):)

D A N I E L A ♥

- tack dock gick det sådär:)

Naat

händer ngt kul nu när det är fredag ? :D<3

sooffs

söt bild!

Louise

riktigt fin blogg!

ha det bäst =)).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: