by amanda

| Vardag

nu sitter jag hemma och har precis ätit middag. kom hem runt 10 någon gång. jag, hanna, micke, leo och emil var hemma hos mig och gjorde ingenting speciellt. kollade typ bara på tv. runt 21.20 drog vi ut och träffade joel, ellen och jessica en liten stund sen gick vi. jag leo och hanna tog sällskap hem, och när jag kom hem bytte jag om och åt sen middag. ska snart packa upp lite kläder och sen sätta mig i sängen och kolla på film. vi hörs senare, puss&kram amanda ♥

EMSY

tack gumman :D bva gör du

EMSY

tack :D

inte mkt små kollar på en skit dålig film :D

EMSY

james bond hahaha

matilda

vadå härmis? -.-

haha har laddat ner den sen 3 dagar sen så det lär ju vara du som härmar, men what ever du är så jävla jobbig amanda :O

EMSY

fyuyyyyyyy kollar på gnt annat nu, odm skär upp en människa O;MG!!!!!!!!!!!!!

awwiee

då är vi två om den saken :)

Anna

sv: Okeey :) Trevligt !

linn

snygg blogg:D

Hanna

tack sötnos :)

jag älskar dig

Matilda- QWENTUS

Okej, samma här :D

Only barbie

hepp=/<3

Matilda- QWENTUS

söt bild!

Pam :)

sv: okej händer idag då? :D

LINDAVIOLA!

sv; okej =).

Nadja

Jag var på praktiken igår. =) Gjorde ni för skoj? =)

D A N I E L A

- nej en tjej har gjort den åt mig:)

natalie

sv: ja det göra jag :) tack så mycket!

jag har bara varit hemma :)

MyzaaN - Princess Pink

jag har inte gjort min design själv !:P

jag kan göra headers men de är inte snyggare än den du har ;) kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: