by amanda

| Vardag
förlåt för att jag uppdaterar så dåligt, men jag hinner inte. har så mycket plugg och annat för mig. idag efter skolan så drog jag och matilda till nacka forum. hon småshoppade, och så åt vi glass. vi drog därifrån ganska snabbt, tänkte träffa killarna men orkade inte så jag gick hem till mig. pluggade lite och sen åkte jag och pappa till länna. åt hamburgare, handlade mat och lite andra saker. har precis kommit hem, ska plugga lite mer men först ska jag svara på era komentarer. bloggar snart igen, pussar amanda <3

just nu
Haedil *HUMOR BLOGG*

härligt :))

jätte bra :DD

Haedil *HUMOR BLOGG*

vart i stan me folk sj? :))

Daniel

:)

patricia

sv: detsamma :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

okej :))

Haedil *HUMOR BLOGG*

msn och bdb sj? :))

Haedil *HUMOR BLOGG*

okej :DD

Daniel

Skola sen typ inget sj :) ?

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha tack :))

AMANDAWAHLGREN

ja de har jag ,sj ? :D

AMANDAWAHLGREN

tack så mkt<3

Daniel

Ok :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

:DD♥

AMANDAWAHLGREN

bästis :D sj +

Haedil *HUMOR BLOGG*

ska till stan sj? :))

Daniel

Pratar i telefon sj? :)

ida

detsamma :)

sandra

det är bara bra, vad gör du?

kram

Emma

okejokej trevligt!

Allt bra med dig idag?

Malin

hej, fin blogg!

lägga till varandra på bloglovin? :)

LINDAVIOLA!

sv; Tack, detsamma!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: