by amanda

| Vardag

Hallu, idag har det varit en riktigt mysig dag. Jag och filippa drog hem till mig efter skolan och åt lite. Sen åkte vi in till slussen, tog en massa bilder och väntade på muffe, leo, erik, annie och jerry. När dom kom åkte vi djurgårdsfärjan. Så otroligt mysigt. Vi åkte fram och tillbaks och sen efter så drog killarna. Jag och filippa gick hem till mig och hämtade pengar så drog vi till hammarbyhöjden och åt på pizzerian. Sen kom annie och efter det drog vi till centrum och träffade muffe, emil, matte, jerry, adam och viktor. Om jag inte minns fel, sen vid 9 drog jag hem. Om en liten stund kommer bilderna från idag, sen ska jag duscha. Så vi hörs imorgon, pussar amanda ♥

simone

sv: Tack så mycket! :D Så otroligt söt du är :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: