by amanda

| Vardag
jag sitter och gör absolut ingenting, musiken dunkar men inget annat.
jag ska i allafall inte åka till mamma idag så behöver plugga men förstår
ingenting och det är tråkigaste ämnet, no .. jag förstår ärligt inte grejen
med att lära sig allt om ljus, fotosyntes och bla bla. hur som helst så
bloggar jag senare, om jag orkar vilket jag förmodligen gör.
men det märker ni, pussar amanda <3
Johanna

Sv: Mm :)

Vad har du gjort idag då?

OLIIIVEEN

typ va ute :P

fin bild ;D

AMANDAWAHLGREN

såå kul :D

hejannw

Jag ska vara hemma o plugga& börja packa.

D A N I E L A ♥

- ja:)

Madde

Hoppas du har en fin kväll. kram

hejannw

På torsdag ska jag åka skidor ;)

nesrin

kolla gärna min blogg och säg vad du tycker om den:)!

du har iaf jättefin blogg! (:

D A N I E L A ♥

- nt mkt,själv?:)

E M M A

hhaaha umgås du me inaD

AMANDAWAHLGREN

tack<3 imorgon kurs :) sj?

hejannw

haha skit kul ;D

E M M A

haha nä bara undra;D

D A N I E L A ♥

- inte när jag är sjuk;) haha ska inte till skolan imorgon heller så finns inte så mkt o göra:P

AMANDAWAHLGREN

mopedkurs:) jaha, va kul!

sandra

Jag har varit på praktik, händer ikväll då?

Kram

Pam :)

sv: ja det är som har tagit bilden! ;d



tack du!.

AMANDAWAHLGREN

mest tråkigt, haha

D A N I E L A ♥

- ne man kan inte vet allt;)

tack

E M M A

nice:D

D A N I E L A ♥

- tack:D

AMANDAWAHLGREN

för ´vill ha moppe kort :d

D A N I E L A ♥

- hehe:)

AMANDAWAHLGREN

yes:O

ida

jaa :)

AMANDAWAHLGREN

skaffa ;(

D A N I E L A ♥

- verkar inte som vi följer varandra lägg till mig så lägger jag till dig nu;)

Anonym

fin bild haha! ;D

hejannw

ja ;)

D A N I E L A ♥

- du får söka på : http://daanielab.blogg.se

för danielas.se står inte med där tror jag:)

D A N I E L A ♥

- jaha okej, har lagt till dig med:)

JAGHETERINTESUNE

Det är super med mig! :)

E M M A

okej :d nte mkt :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: