by amanda

| Vardag
jag & hanna har sjungt singstar och dunkat musik, men snart kommer leo & micke hit. chill som f*n, vi får se vad vi ska göra. men jag bloggar när jag kommer hem, runt 10 tror jag. pussar amanda <3

ge mig sommar ! copyright ©
Hanna

thanks ;)

Nadja

bara bra. =) Gjort idag? =)

Only barbie

Sv: aa det e väl bra lr ba lite ledsen för mina kompisar som har släktingar i chile o aa=/

matildac

hah veinte;)

D A N I E L A ♥

- haha:)

Anonym

söt blogG!:)

sava

åh va fin blid!

jag saknar sommaren så otroligt mycket ! ;o

Emma

sv;

okejokej, bra<3

yess denär mysig:)

Matilda- QWENTUS

vad gör du? :)

OLIIIVEEN

imrn ska jag bowla med min brorsa och hans kusiner :D sjdå? :)

ida

händer det nått kul i veckan? :)

MyzaaN - Princess Pink

kyckling & pasTA :D



okejs va kuligt ;D <3

awwiee

Åh sommar ;o vill ha NU!

LINDAVIOLA!

sv; jag har tränat gympabarnen, själv?

Pam :)

sv: lyssnar på musik, dudå? :d

EMSY

haha tack

natalie

fin bild :) har du gjort idag?

Rita

Vill också ha sommar :/

Kul med svaren, nu fick jag mina svar :D



Sv; taaack :)

Hanna

fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: