by amanda

| Vardag

nu är jag hemma och börjar redan bli trött. ska tvätta bort sminket och göra mig iordning. sen ska jag läsa lite eller sätta på en film. jag bloggar kanske senare, om inte så hörs vi imorgon. pussar ♥

karen

okej bra då :D

det är bra här med !

så vad gör du ? (:

E M M A

kompisar .d själv:D

karen

tittar på world trade center tror de va så den hette på kanal 4 :)

E M M A

stan och film :D jsälv:D

mk

tack, du oxo :)

gör du just nu då ?

Johanna

Sv: Japp :) Händer imorgon då?

hejannw

tack detsamma ;)

Daniel

Ok :)

Söt bild :D

Linda - ndaiL

vad gör du?

Malin

Fin blogg! :)

sofije

Sv: Tack så mycket, jo, det funkar väl just nu. Kram!

Kia

Hej, jag har blivit en av de 4 finalisterna som tävlar om att bli veckans blogg hos selenas blogg, och jag skulle uppskatta ifall ni röstade på mej! SNÄLLA.

Rösta här, http://essems.blogg.se/2010/march/borja-rosta.html#comment Man röstar under headern (rösta på kiiika) tack i förskott! ha de bra! :)

matilda

tack =) hihi

såg du för film då? =)

patricia

sv: jag kollar på vasaloppet, du då? :)

Nadja

Idag blir det bok och mys. =) Gjorde ni för skoj? =)

LINDAVIOLA!

sv; åh, det är så roligt :D.

sandra

söt bild:)

Carolina [fotograf]

TACK :) Godmorgon ♥ Ville mest önska en trevlig söndag. Kika inom en sväng på designer och foton ♥ ♥ ♥

sooffs

allt bra med dig idag då?:)

sava

vad blev det för någon film ? :)

Hanna

okej , var på fest :)

Pam :)

sv: jag vet inte! ;D

OLIIIVEEN

sv; händer idag? :)

MyzaaN - Princess Pink

okejs låwter trevligtgt ;)

emma

allt bra med dig idah då sötnos

Haedil *HUMOR BLOGG*

haft en bra dag? :DD

Felicia

sv: Härligt, joda de e finfint med mig ;)

M I M M I

Jättesnygg blogg! :)

Madde

Hur mår du idag? kram

sandra

Hej vännen! Har du gjort idag då?

Kram

Gabbies

Hej! Hos mig kan du tävla om en snygg retroklocka: http://gabbies.myshowroom.se/tavling-vinn-retro-plastic-klocka/ Rösta gärna på mig i veckans blogg här också: http://itisme.blogg.se/2010/march/finalisterna.html

Tack på förhand!



Ha en toppenhelg!

Therése

allt bra med dig? :)

ida

haft en bra helg? :)

desiree !

härlig blogg!

kika gärna in hos mej <3

Anna

sv: haha :) I'm back :D finally !

Daniel

Schyst blogg, kolla gärna in min! http://veckansorfil.blogg.se

Emma

Hej sötnos! allt bra med dig?

Som du kanske vet så har jag varit lite off med bloggen denna vecka. Jag har nämnligen varit i Stockholm på konsert och nu tänkte jag bara berätta att några av alla mina bilder från konserten med Tokio Hotel finns uppe i bloggen nu. Kommentera gärna och berätta vad du tycker om bilderna. En del är suddig och jag försökte göra dom så bra som möjligt.



Puss

patricia

sv: okej :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: