by amanda

| Vardag
jag sitter hemma hos mina kusiner, har precis ätit middag så är propp mätt ! skulle ha hjälpt henne med att ladda ner en film men det gick inte, fattade inte riktigt hur man gjorde. ska till matte senare om jag hinner eftersom vi ska fira elin, men vi får se. jag bloggar ikväll, pussar amanda <3
Johanna

Sv: Just nu lyssnar jag på musik och surfar runt på lite olika sidor :] Dudå ? :)

Daniel

Najs! :) Haha lirar cs cup xD kan vinna 5 musmattor, asså hela vårt lag :)

sooffs

tack så mycket :)

vad gör du ikväll då?

Linda - ndaiL

vad åt ni+

OLIIIVEEN

sv; okej okej :)

Johanna

Sv: Okej :) Vad ska du göra ikväll då?

moira

nja sådär, jag har inte världens bästa självförtroende, men ibland så:)

Anonym

kan du hjälpa mig, välj vilken bikini du tyckte var snyggast, snälla:)

LINDAVIOLA!

sv; jag har tränat mina gympabarn, själv ?

matilda

okej roligt :D

Noha -

Frågestund i bloggen :)



Fråga det ni vill / men inte för privat.. :D



http://nohaahourani.blogg.se/2010/march/fragestund-fraga-paaa.html

Daniel

Haha :)

mk

musik just nu,& äter huhi:)

Louise

Härligt:) jo de e bra med mig med :)

dezy.blogg.se

Hejsan , vilken fin blogg du har ♥

allting bra ? :)

karen

hejhej,allt bra idag ? (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: