by amanda

| Vardag
jag sitter och gör absolut ingenting, lyssnar lite på musik och svarar på komentarer. har ätit popcorn som mamma gjorde till mig och druckit vatten, gott :) ska sätta på en film lite senare, men tills dess ska jag bara sitta här och vänta på bättre tider eftersom jag inte har någonting annat för mig. hur som helst så fyller elin år snart, men jag bloggar senare. kisses

hemsk bild, osminkad
kkaren

tackk : )

så vad gör du ? : )

emmy

fin :)



fin blogg oxå (:

Felicia

sv: hehe okej för att göra det måste du skicka ett mail till min kontakt mail och beskriva hur du vill ha din design :;)

E M M A

hihihi tack:D

kkaren

sv; aa samma här (muusiikk) : )

Anonym

Varse :D

Johanna

Sv: Ja det är super! :D

mk

så fin blogg du har :)

E M M A

öhööhh:D

sooffs

söt bild!

Bianca

SV: Tack, nej det är en kompis som gör dom, men jag bestämmer hur dom ska se ut:)

Felicia

sv: Haha helst inte det är så svårt att komma på nått tkr jag :P

Daniel

:-)

Fanny

Jo, allt är okej :)

fanny

du e lika söt osminkad :)

Carolina [fotograf]

Jag gör också ingenting haha :P

Linda - ndaiL

Nu ska jag snart hoppa i säng :)

mk

varse,

samma haha:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: