by amanda

| New in, Vardag

Hej sötnosar, förlåt för dålig uppdatering idag. Jag får försöka blogga en massor ikväll istället. Men imorse när jag och Annie vaknade så gjorde vi oss klara och sen drog hon. Jag och mamma åkte till Nacka forum, köpte lite saker, fikade, handlade mat och sen skjussade hon mig till Hanna. Där Hanna, Annie och Elin var. Vi var där en liten stund och sen skulle Hanna träffa en annan. Så vi gick hem till Muffe. Chillade galet och sen kom Leo. Vi gjorde typ ingenting, kollade på tv och tog det lugnt. Sen drog vi ut. Stog i centrum och runt 18.00 gick jag hem. Åt middag, kollade på tv och hoppade sen in i duschen. Jag har precis duschat klart, sitter nu och lyssnar lite på musik. Ska svara på komentarer och läsa bloggar, så jag bloggar om en stund igen.

Det här köpte jag idag, och ett till par leggings men dom får jag när jag fyller år. Ljusblå jeansleggings från h&m med dragkedja där nere och ett svart baslinne från bikbok :)Behövdes verkligen.. kisses