by amanda

| Vardag
godmorgon, har precis vaknat och äter nu frukost. ska snart sätta på en film eftersom de jag ska vara med idag förmodligen fortfarande sover. men jag bloggar senare, när jag vet vad som händer och allt idag. skulle bara visa att jag lever, pussar ♥
hejannw

Okej, jag med ;)

hejannw

Jag ska mysa med tre tjej kompisar ikväll och nu ska jag börja fixa mig :)

Pam :)

sv: tack så mkt! :D



jag ska snart fara!

matildaa

har en fråga.. haha, varför står det *"by amanda"* som rubrik i alla dina inlägg? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: