by amanda

| Vardag

kollade på andra avenyn för en liten stund sen och har precis packat. ska snart hoppa in i duschen, och sen lägga mig i sängen för att läsa och så. men jag bloggar mera imorgon. ska vara med hanna en kort stund för jag åker ganska tidigt till landet. jag bloggar så fort jag har kommit hem. men nu måste jag skynda mig till duschen innan mamma blir arg. pussar amanda <3

Cassandra

Jag har haft det toppen, självdå?:)

tack så mycket:D

Sabina

vad fin design du har hihi

Lorissa

Vad läser du för något? :)



sv: TACK så mycket :D Funderar på att klippa lugg dock, men jag vet inte riktigt... vad tycker du?

Cicci

haha bra da! ♥

Nadja

kan behövas efter praktiken. =) Allt bra? =)

Lexie

tack så mycket :D

det är så skönt att läsa innan man somnar :)

LINDAVIOLA!

sv; Vet inte riktigt, själv :D?

ciiz

jag sitter på lektion vad gör du ?

Emma

okejokej, allt bra med dig<3

sirada

hej! allt bra? :D

matilda

Sv Haha nej men jag menar att det inte finns en femte twilight bok! :o Du har kommit långt, men vad heter den femte?!?! :o HAHA

Johanna The Dreamer

(sv) Jaha okej,det är aldrig fel det ;)

aww

allt bra ?:D

CAROLINE ANETTE ♥

- skönt att höra :)

jorå, det är bra. känner mig skitstressad, ändå sitter jag här xD hahaha.

Linda

det var så lite så :) <3

Pam :)

sv: okej nice, vad gör du ikväll då?

ÅHJA det har jag. har du? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: