by amanda

| Vardag
Nu sitter jag, leonard och filippa hemma hos leo och chillar.
Muffe gick för en liten stund sen. Innan det var vi hemma hos
mig. Hur som helst så ska vi snart dra härifrån. Jag vet inte
vad vi ska göra. Men jag bloggar när jag kommer hem ikväll.
Puss&kram amanda <3
matilda

Sv YEAAAY, hm .. bara mys med familjen ^^ själv? <3

E M A

tack för frågan :D

jadå helt okej, dudå?

Cassandra

oj det var så långt bak så jag orkar inte kolla :p hah!

E M A

haha tack ;D

LINDAVIOLA!

sv; Tack, det är bra idag =).



PS.

Rösta gärna på mig i "Veckans (future) MILF" tävling här; http://lussepojkarna.blogg.se/2010/march/veckans-future-milf.html jag har nummer 3 och du får rösta hur många gånger du vill!



Tack på förhand :) .

Cicci ♥

jag har haft en bra da sj?

Victoria

SV: Jaa, jag vet.

Ja, det är bra. Längtar efter lovet som börjar efter lunch imorgon! :D



PUSS&KRAM

XOXOXO

Nadja

Jag ska bara ta det lugnt och inte planera något. =)

Linda - ndaiL

ska kolla på tv nu! :)

Lexie

haft en superbra dag :) själv? :)

Nath

Älska bilden ;)

Adam

Shena!

Snygg blogg du har, gillar headern speciellt! =).

Lust att följa varandra i blogglovin?.

Har även frågestund så ställ jätte gärna frågor!

/Adam

Adam

härligt! =)

Love is forever ♥

hunken himself :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: