by amanda

| Vardag
jag har precis kommit hem. jag och filippa möttes i skärmarbrink och sen drog vi till kärrtorp och träffade emil, muffe och erik. vi stog i centrum och efter en stund drog erik hem. vi andra gick till fyren parken och var där en stund. efter ett tag åkte vi hem till filippa där hon och jag åt medans killarna väntade i hennes rum. när vi ätit åkte vi till kärrtorp igen men det var kallt så vi åkte till gullmars och fikade lite på espresso house. vi var där ganska länge men till slut åkte vi till kärrtorp igen och gick till solariumet. var där resten av kvällen och hade skit kul. men jag bloggar om en stund igen efter att jag svarat på alla komentarer. puss&kram amanda <3



Linda - ndaiL

Nu ska jag snart sova :)

Theofredrikke

Awesome site!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: