by amanda

| Vardag
nu sitter jag hemma hos mamma och har precis påskpyntat :p ska snart äta spagetti och skinksås till middag. efter det vet jag inte vad jag ska göra. antingen stannar jag bara hemma och tar det lugnt eller så går jag ut och träffar någon en liten stund. vi får se, jag bloggar senare. puss&kram amanda <3
f

16 dudå :)

f

okej :D

maja

okej :)

Pam :)

sv: jadu jag evt inte, inget speciellt, sjdå? ;d

f

ja :]

Ellen.

Aa det tycker jag med ! :) <3

maja

träning ikv, sj ?:)

maja

ah det hade du ;)

haha okej;p

f

jag bor i stockholm, dudå? :D

Louiset

fin blogg :D händer ikv då? (:

linnea

sv: okej =)

aww

de e bra :D sj?

aww

toppen:D

Anonym

sv: skola, sj?=)

f

okej nice :D

Sagha

ja absolut själv då?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: