by amanda

| Vardag
Hejhej :)
jag har precis kommit hem från skolan och sitter nu framför datorn och lyssnar på musik. jag skulle ha vairt med ida idag men det blev inte så. hon slutade 2 timmar tidigare än mig plus att hon skulle hem tidigt för att äta middag så vi träffas imorgon istället. ska bara ta det lugnt idag, plugga lite och någon gång ta mig till mamma. men jag uppdaterar om en liten stund igen med dagens outfit. pussar amanda <3




jag&elin älskling idag på rasten, jag älskar dig <3
f

okej :p

maja

härligt:) jo samma här!!

tack:D

Johanna The Dreamer

(sv) tack!

f

inget speciellt, själv? :)

Ellen

Sv: aa , det ska jag, tråkigt nog x)

f

okej skönt :)

maja

typ skola, ikv blire träning :) sj?

Jasmine

Sv: Åh tack vad glad jag blir :)

Linda - ndaiL

bara bra!

f

inte mycket, själv? :)

Linda

om du lägger till mig först så lägger jag till dig sen:D om du vill följa mig:D

maja

jo jag har nyss skrivit ett inlägg:)

Ida

Svar; Tack :D<3

LINDA

vsg :) ställ gärna en fråga i min frågestund :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: