by amanda

| Vardag

ändrade planer ! jag skulle som jag skrev i inlägget nedan träffa matilda, men hon är sjuk och ville bara ha en lugn hemma dag så jag orkade inte, ska snart träffa hanna istället. har precis duschat och klätt på mig, ska borsta tänderna, sminka mig och fixa håret och sen dra ut tror jag. men jag bloggar senare, då kommer svar på frågorna del 2 också :) pussar amanda <3

Anonym

sv; härligt!

EMSY

okej :D inte mkt :P själv

Matilda- QWENTUS

:D Tack. Vad gör du?

m a t i l d a c

om nån dag=D

Emma

sv; ja det har jag !:)

vad tyckte du om den?

btw ska vi följas via bloglovin? :)

Emma

Hej sötnos :)

allt bra med dig?



Jag har frågestund i min blogg just nu och undrar om du kanske har lust att skriva nån eller några frågor till mig som jag kommer att svara på lite senare? :)



Puss



PS. kika gärna igenom mina bilder jag har fotograferat och kommentera gärna vad du tycker :)

Har du någe fototips - på sånt man kan fotografera?

berätta gärna! jag länkar dig som tack! :)

matilda

okej jag tror det blir datan ikväll...

Only barbie

fett fina ögon

BELLA

SV: tacktack :) ja!



fina ögon, är det din riktigt ögon färg?

Hanna

fina ögon <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: