Amandas bästa läsare!

| Vardag

Hej, Julia & Moa från ahlbomlindh.blogg.se här =)
Amanda ville att vi skulle gästblogga lite, och självkart vill vi det? Hennes blogg är ju bara bäst, vet att alla håller med oss! Det är sjukt ballt att hon har så många läsare osv :$ hihi. Vet inte riktigt vad vi ska skriva, är ett år äldre än amanda men vi går i samma klass! Ååååh, saknar henne så vi måste vara någon dag. Hon är en helt fantastisk person, kan verligen lita på denna flicka. Vi älskar dig Amanda, du betyder väldigt mycket för oss. Läser hennes blogg flitigt vill jag bara säga, men ha det bra! Återkommer, I promise ;)
Puss på amandas bästa läsare /Julia & Moa, läs gärna vår blogg - ahlbomlindh.blogg.se

Får bli arkiv bild!

AMANDAWAHLGREN

oj? trodde du va typ 17?

E M M A

hihi va gör du

hejannw

visst är den ;)

sandra

jag är på ett dagis :)

jag kikar ochspå på tv

kram

D A N I E L A ♥

- okej ;d

LINDAVIOLA!

sv; Tack =).

Pam :)

gulligt! ;D

Katrin

Okej! :) inte så mycket... haft en bra dag? Kramar

Katrin

Okej! :) inte så mycket... haft en bra dag? Kramar

ida

varit i skolan, stallet och jobbat lite. durå? :)

hejannw

ja ;D

Yrla ;)

Jätte söt bild amanda. :)

Och söt blogg oxå <3

Katrin

yes :) Vad gör du då? kramar

simone

Godnatt fina Amanda, ha en toppentisdag! :D

Therése

randigt är riktigt snyggt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: