by amanda

| Vardag
Hallo :) När Elin kom hit vid halv 9 så drog vi ut. Gick till centrum för att få lite frisk luft och satt där och snackade. Efter ett tag kom Annie och Olivia så vi hälsade på dom och sen gick de. Vi stötte även på Matte och Leo så vi chillade lite med dom. Det var ju ett tag sen jag träffade dom. Efter någon timme så gick vi hem till mig igen. Satt och snackade och sen kollade vi runt lite på datorn. Elin gick hem för en stund sen och Ida drog nyss. När hon kommer hem får ni bilder, kisses
carolinakarlsson

okej :)



Tack så mycket :D

E.B ♥

sv; nej, bara linnet! :-)

carolinakarlsson

Jag skall vara med Fannie fast innan det skall jag kolla på en match :) själv?

erika

Haha ja, det gjorde jag ;p

LOQK <3

Hej darlings, kolla gärna in min nya blogg. WWW.LOQK.BLOGG.SE. Skriver egna texter och vill gärna ha kommentarer om vad ni tycker och tips på vad ni vill läsa. Kanske olika handlingar och problem. See ya ;D <3

carolinakarlsson

okej vad kul :)

carolinakarlsson

hur länge skall ni vara där? :)

carolinakarlsson

okej :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: