teneriffa del 8.

| Resor
Jag ber om ursäkt för att mina bilder från teneriffa kommer med så långt mellan rum men jag har helt glömt bort att lägga in alla. Nu kommer i allafall ännu fler bilder, se och njut :)









ronja

sv: jag ska ut med vänner och sedan sova i tält, haha :D dudå?

Cajsa

ska städa och rensa. själv?

M A L I N H E,foto

SVAR. idag ska jag nog bara ta det lungt :)

linda

okej, <333

ronja

sv: okej, kul :)

Maria - livet i Milano ☆

så härliga foton :)

Ellen | elleneliza.devote.se ♥

sv; konstigt.. för det har jag :) tack, ha en bra dag!

Cajsa

så, det regnar hos er också alltså? :P

S.

Härliga bilder. Det skulle vara kul att åka till Teneriffa någon gång.

E R I K A

sv; hah okej :p

Killenmedstil

sv. tack så mycket och jag vet inte men det bara hände

carolinakarlsson

hehe okej :)



ja gör det ;D

M A L I N H E,foto

SVAR. jaa! :)

hur är det med dig då?

jenniifer - fotografi

sv. japp de fick jag.. men de är över nu :)

Cajsa

ok.

vilken av jackorna ska jag beställa tycker du?

LIIV - vanlig men unik

åh så mycket fina djur!

carolinakarlsson

jag hade denhär kameran



http://carolinakaarlsson.blogg.se/2009/december/forlat-forlat-forlat.html#comment



bara en vanlig digitalkamera men den funkade bra :)



Har du någon kamera? :)

Cajsa

ok, tack för åsikten. :)

ronja

oj, bra att du sade det :) ska ändra på det nu!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: