teneriffa del 7.

| Resor

Här kommer ännu fler bilder från teneriffa !
Och även denna gång är det bilder från djurparken loro parque.









Jessica

Hela sommaren :)

Sabina

sv/ Varför inte? :O

Cajsa

hehe, låter bra det..^^ jag ska nog gå och lägga mig snart.. :P

Jessica

Ja :D

fina bilder!

Linda

jo jag vet det e mkt vanligt:( det e bara så jävla synd. bara så jävla trött på de.

Men df känns det skönt när man kommer till jobb och ser alla ungarna:D

<3

milia ♥

fyufan vad härliga bilder :|!!

frågorna komr ut imon :D

jjoseeefiin

fina bilder !

elvira

fett fin header ! :)

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

åååå jag älskar delfiner! :D



va tycks om dagens outfit då :D?

Caroline

Fina bilder!



Joo vädret här är ju bara att klaga på, regnat och en massa. Men det är ju inte kallt utan det är ingen sol bara.! lite trist.

S.

Vilka härliga bilder.

- Klara

Allt är skitbra med mig, själv? :)

V e r o n i c a A n d e r s s o n ♥

gud va fina bilder =)

D A N I E L A ♥

- haha nej men de finns säkert dem som gör;)

Nathalie

åh vilka härliga bilder:D

Tanja*Andersson

ohh fina bilder :D

sandra

okej, låter roligt :)

Emelie

Hej !:) Följa varandra via bloglovin' ?

kram

lisa

så fränt:Ö)

Jenny

Snygga bilder! När var du där?

tttilda

Sv; tack desamma!:D

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

fina bilder :)

evabergsten

sv; tack! ;)

vgd?

Emma

Jätte finabilder:)!

ciiz

det är grekand :)

karolina

allt bra?

Emma

Härliga bilder :)

Josse

Tack så mycket!! :)

´ sandra

riktigt fin blogg :)

E.B ♥

sv; tack så mycket! :-D

alaa

haft de bra :) ?

Madde

Åh vad mycket fina bilder! Jag tyckte inte att de filmen var särskilt bra. hur mår du idag? kram

Fanny

Härliga bilder! :D



Svar: jo ;)

Erika

sv; okej, det låter ju kul :D

Christina

vad härliga bilder!

kolla gärna in min blogg :)

Fanny

Svar: Varsågod! ;D

Fanny

Svar: aw, tack så jätte mycket! :)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: