svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
gillar du matthew ? :D
svar: det skulle du gärna vilja veta va ? ;)
nej men flera som läser min blogg har inte rätt att veta så jag skriver tyvärr inte ut det här.
men du kan skicka ett mail till mig,
[email protected] så ska du få veta.
skriv ditt namn också annars kan du glömma det :)



Dånas om by amanda:
Bortskämmda unge, (jag är bara avundsjuk)
svar: lär dig stava?
jag förstår att du är avundsjuk :)
Anonym

grekland i en månad :)

okej vad kul :D

jjoseeefiin

sv: idag har jag varit i skolan sedan med min gudsyster hihi, själv?

milia ♥

mysgt va ska du se för bio :D

måstr fråga dej

vem har gjort din design :O

skiit fin, plus

hur fick du den där uppe :$ ovanför själva inläggen o allting,

Johana

söt blogg !

erika

Hur är det med dig då+:)

Jessica

Hejsan, allt bra? :)

Tanja*Andersson

SV: så bra :P här är det väl ganska okej :) skönt med helg snart`?? :D

Bloggar24.

bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden. Tanken med bloggar24 är att här ska små som stora bloggare få synas och höras! / bloggar24

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

ingen orsak raring!

Matilda

sv: Det var så lite =D

linnea♥

SV: Vad roligt, ja jag har inte gjort så mycket

pluggat till två prov jag har idag !

Emelie

SV: Naw hehe de flesta säger så ;P

Okej va nice :D

daaniela

- tack:)

V e r o n i c a A n d e r s s o n ♥

sv; tack gullet :D

Madde

Jo absolut :) Hur mår du? Kram

Cajsa

förkyld men annars så funkar det väl. händer idag då?

Anonym

sv; hahaha, tack ;D.

Lisa

sv; snällt av dig:)

alaa

din kille :) ?

ronja

hahah :D kul den kommentaren som var nedanför (:

Emma

-okejokej, härligt att höra:)

Jo det är bra

sandra

hihi aa :)

vad gör du då?

hejannw

vad gör du=;D

JuliaGrönwall

finfint själv då ? =)

Fanny

Svar: Jag ska vara med kompisar och lite sånt! :) själv?

MATILDA

vad ska du göra i helgen ? :D

emelie

åh den är så bra :D du kommer inte bli besviken!

Anonym

tackar :)

i

Hejsan!

Vilken söt blogg du har.

Ha en jätte fin helg!

Kram

lindalinda

härligt, samma här =D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: