Midsommar :)

| Övrigt
Min midsommarafton var helt fantastisk ! I början var det ganska tråkigt, lite segt för allt som har hänt alla andra år blev inte av i år. Massor som brukar vara här kunde tyvärr inte komma men det blev lyckat i allafall. De flesta gäster kom till oss vid 11, vi åt lunch någon gång vid 12 tror jag. Efter det så chillade vi ett tag och gick sen ner till ängen. Varje år har vi en massa aktiviteter och sånt som händer där nere men år blev det inte så vilket gjorde det riktigt tråkigt. Så jag och Cecilia drog därifrån tidigt .. Vi chillade galet ett tag, tog en massa bilder, cyklade, var nere vid vattnet, spelade kort, hade tipsrunda, dassvernisage och en massa annat. Vid halv 8 åt vi middag, grillat och en massa annat mums. Mathias, Jonas och en massa andra kom även då så vi blev massor =D Cyklade yttliggare, skrek på några på andra sidan ön, spelade kort, åt godis, och bla bla. Efterrätten var himmelsk ! Vi gick och la oss vid 2 kanske ?
Men här kommer en massa bilder, se & njut :)

























milia ♥

lät som en bra midsommar D:

erika

Ja, jag hade jätte kul! :D

Hade du trevligt då?

fina bilder :D

soojoo!

underbart det ju :D

härliga biler :)

idacenterlid

haha tack gumman!! <3

S.

Vad härligt det låter.

Lukia

Skit fina bilder gumman!

Okej, så du har inte fyllt fjortis än :)

Jag fyllde den 27 maj =)

matilda

Fina bilder!



Sv Jag mår också bra! :D kram

ronja

sv: tack :D

fina bilder!

Sandra

Hej vännen! Vad händer denna soliga midsommardag?

Kram

CITY

<3 hihi

thaipinnen ♥

härliga bilder:)



sv; åh tack så mkt :D

FlizanLizan

sv: allt bra idag då? :P

Jeanette

sv. allt bra idag då? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: