ida gästbloggar.

| gästblogg
Hej alla Amandas läsare. Eftersom Amanda är på landet med sin familj och Elin så bad hon mig gästblogga för att hålla bloggen igång lite. Hur mår ni? Är det inte en underbar dag? Och idag gifter sig ju vår prinsessa. Vad tycker ni om det? Jag ska nog inte uttala mig om det här, det har jag redan gjort i min egna blogg. Och inga vackra ord där inte. Men säger man inte sin åsikt, hur vet folk då vad man tycker? Helt random måste jag säga att hon, Amanda, har sjukt mycket kommentarer! Förstår inte hur hon orkar.. hon kommer få jobb när hon kommer hem imorgon!

Men nu vet ni iallafall hur det ligger till! Jag kanske slänger in ett inlägg ikväll här på liindstrand, bara för att vara snäll! Hoppas ni får en fin lördag iallafall. Har ni lust så besök min blogg här . Reklamerar sin blogg.. ja varför inte.

PUSS!


STOR KÄRLEK TILL DIG BÄSTAVÄN.
נσнαииα°•

sv; tack! :)

nej jag får snarare ont i benen och knäna än i ryggen faktiskt

Haedil* HUMOR BLOGG*

Härligt!

Bara chillat :D

FlizanLizan

sv: Idag har jag bowlat sj? :P

thaipinnen

sv; haha okej ;D

Anna

Sv;

okej, härligt. :)

vara hemma och försöka bli frisk o.O'



Tittade du på bröllopet?

linnea

sv: tävlat hästhoppning sj? =)

alaa

haha va :D ?

w :)

haha finns inget hopp =D!

vad gör du?

jenniifer - fotografi

sv. haha förstår de :D

hejannw

kul :D

cajsa

Din blogg är superbra och fin.

Du har många kategorier vilket gör det så roligt att läsa !!

Ha det bra

Kram

O L I V I A

okej :) jag svarar på kommentarer typ ;p

tack så mycket ! :D

FlizanLizan

sv: Idag ska jag bara ta det lungt sj? :)

Emelie

Sv: ja okej va trevligt :))



Allt bra?



Kram

ronja

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: