Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
En framgångsrik läkare tror att hennes man är otrogen. För att få bevis hyr hon in en eskortflicka som ska förföra honom, sätta hans trohet på prov och därefter rapportera resultatet. Någonstans på vägen går dock allt snett och läkarens hela familj hamnar i fara.

tryck här för att se trailer.

Den här filmen har jag letat efter hur länge som helst för att kunna ladda ner och nu har jag äntligen sett den ! Jag trodde faktiskt att den skulle vara bättre. I början förstog man inte riktigt och jag tyckte att det var en riktigt sjuk film. Men slutet ändrade min uppfattning, man förstog och det blev riktigt sorgligt. Inte världsbäst men jag ångrar absolut inte att jag såg den :)

bild lånad från google

E R I K A

sv; okej det låter ju toppen! :)

hejannw

vad gör du? :)

hejannw

typ jag med :)

E R I K A

sv; ska fota med en kompis. du själv? :)

hejannw

Haha, jag vet inte :D

jag hade den när jag var mindre och hittade den i veckan. det är i storlek 150 från någon barnaffär, haha

E R I K A

sv; ja jätte kul :)

låter mysigt!

hejannw

ojdå :O du hittar säkert en. det finns en fin på hm.

erika

Ja, fast det blir ju tråkigt ifall jag skriver om ett och samma ämne hela tiden..

Jamen självklart! :)

hejannw

beställ den då :)

E R I K A

sv; nej inte hela dagen :)

E R I K A

sv; jau :p

Felicia

Jag vill se deeeeen!!!!!

Felicia

svar: Ja! Det kan jag nog ha :).

vad gillar du för typ av filmer?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: