Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
Filmen börjar med Tom och Sarah på flygplatsen. Några månader tidigare, Tom Leezak och Sarah McNerney träffas när Tom av misstag träffar Sarah med en fotboll. Några månader senare, trots motstånd från Sarahs rika, spända familj gifter de sig. Men de båda har en hemlighet som de vill hålla från varandra: Tom vill inte att Sarah ska veta att han av misstag dödade hennes hund och Sarah vill inte Tom ska veta att hon legat med Peter Prentiss. Tom och Sarah beslutar att smekmånaden på ett elegant hotell vid foten av Alperna. På vägen där de försöker att gå med i Mile High Club, men misslyckas när kaptenen slår på fast bältet och de tvingas återvända till sina platser.

Den här filmen började riktigt tråkigt, jag förstog ingenting. Men efter ett tag blev den bara bättre och bättre. Den var väldigt rolig och jag skrattade en hel del åt allt knasigt som hände. Men jag skulle själv säga att jag hellre ser en annan film än denna. Man kan se den här filmen när man inte har någon annan att se på.

bild lånad från google

È M A

känns som om något saknas :p aja :) tack!

jadå, har du?:)

Fanny

Älskar din film tips! :D Tack för dom ;)



Svar: Härligt! :D

bellas fotoblogg ! ♥

det är bara bra med mej! vad ska du göra imorgon? =)

È M A

härligt :D hänt ngt spec?

E M A

nice :) jag har varit med min pojkvän :) gör mig alltid glad!

cecilia

hmmm, kanske inte så se värd då, trots allt :P

Fanny

Svar: haha jo ;D Hyr du alla filmer eller? XD

Fanny

Svar: jaha ;D

bellas fotoblogg ♥

okej, jag ska vara hemma, kanske träffa en kompis :)

ANGELICA

åh, den är så bra! :)

Cajsa

jo, för då måste jag skära upp den också! XD

hejannw

ja :)

Fanny

Svar: nej, jag brukar se på gratis sidor på nätet eller youtube ;D

Fanny

Svar: nja ;P

Cajsa

hehe, ja jag är GRYMT slö..xD

soojoo!

gör ingenting :)

den där filmen är bra den!

kram på dig

lisette

den är bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: