Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
Advokaten Elle Woods ska gifta sig och alla nära och kära kommer, eller? Elles älskade hund, Bruiser, vill att hans mamma ska vara med på mattes bröllop. Men var finns hon? Elle, som är djurrättsaktivist, upptäcker till sin fasa att hon är inspärrad på en klinik för djurförsök. Elle Woods måste ännu en gång bevisa att hon kan, i USA:s huvudstad Washington. Man får följa Elles kamp om att skapa en lag som kan frigöra Bruisers mamma, vilket inte är så lätt med alla fördomar.

Den här filmen var inte lika bra som den första men även den här var en höjdare. Det är så kul att se hur hon fortsätter att kämpa för sin lilla vovve och inte ger upp. Dessutom är hon riktigt söt !

bild lånad från google

sandra

måste bara erkänna att du ger mig filmtips till tusen! tack. fin blogg.

aww

nej ;) <3

sandra

okej :)

jag kollar när min syster spelar wii :P

isabelle

just nu håller jag på att fixa till ett bra videoklipp :) så det kommer ikväll! om 20 minuter kanske <3

aww

imorgon :DD <3

aww

en ljusrosa klänning:)

aww

du får se imorgon eller på onsdag:)

jenniifer - photography

sv. hihi :)

Cajsa

nu fattar jag inte vad du menar? ^^

hejannw

detsamma :)

jenniifer - photography

sv. oja! är sjukt glad alltså :D

Cajsa

jaha..xD hehe..kan tyvärr inte göra så mycket åt det..^^ behöver alla länkar för att hålla koll på alla kategorierna..xD

jenniifer - photography

sv. nej faktiskt inte :)

men på denna blogg är det de.. nyss startat den ju. de va rätt svårt att flytta sina läsare hit. har kvar obesvarade kommentarer där än :$

Cajsa

Vars har jag med youtube? :O det behöver inte vara med..^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: