Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
När en blond kvinnoförening drottning blir dumpad av sin pojkvän bestämmer hon sig för att följa honom till rätt skola för att få honom tillbaka, och när man lär sig har hon flera juridiska smartare än hon någonsin trott.

tryck här för att se trailer i dålig kvalite -.-

Det var en jätte bra film. Spännande, jag gillar hur hon växte upp och blev mer och mer mogen. Hur hon växte om Warner och blev den bästa advokaten i skolan. Det var coolt att se hur hon levde upp till sina egna förväntningar fast alla andra trodde hon var ett dumt bimbo. Nu ska jag se legally blonde 2 :)

bild lånad från google

Jessica

Svarar på kommentarer bara :) inte mycket alls.

i

Den är jätte bra! :D

Jessica

Tack ska du ha :)

alaa,

hahah :D

Emelie

filmen e bra! :D



Sv: hehe okej ^^

erika

Jadå, det funkar. Hur är det själv?:)

M A L I N H E, foto

SVAR. jodå, allt är bra med mig idag, själv? :)

alaa

ba skola själv :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: