Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Mandy Gilbert, en helt vanlig tjej i High School, blir bjuden på fest av skolans populäraste kille, Drew, som hon varit hemligt förälskad i sen 7:e klass. Det enda problemet är att hon har en överbeskyddande pappa som ger henne utegångsförbud och Drews exflickvän som vill göra det svårt för Mandy. Men Mandy kommer snart inse vad som egentligen är viktigt i livet...

tryck här för att se trailer, men tyvärr inte dålig kvalite.

Denna film är en typisk tjej film. En film helt i min smak. Hur en tjej helt från ingenstans vinner den snyggaste killens kärlek. För er som också gillar sånna filmer så är den här helt klart värd att se. 5/5, toppen bra var den !

bild lånad från google

Cajsa

haha, puss påre sötaste! ^^ nu ska jag sova! nattis!

hejannw

min kompis från göteborg kommer hit och så ska vi vara med massa kill kompisar till mig :) själv då?

E M A

okej :D

hejannw

haha okej :) med vad?

Jessica

okej kul :)

hejannw

haha, okej ;D

ciiz

ja gillar den filmen :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: