Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Hejarklacksledaren Carlson från Southern California high school kommer till de nationella hejarklackstävlingarna för att slå sin ärkerival Brooke och hennes lag från New York. Brookes lag har vunnit tävligarna de tre senaste åren och det är dags för Carlson att få sin revansch. Vinnaren får representera USA i de internationella tävlingarna, men allt går dock inte som planerat.

tryck här för att se trailern.

Det märks att alla bring it on filmer hör ihop för de är alla väldigt lika. Man tror att lagen bara ska ge upp eftersom det inte gick som förväntat men när vinden vänder blir filmen mycket mer intressantare. Om ni tittar på filmen så är den lite annorlunda gämfört med de andra bring it on filmerna. Man får en otrolig kick av att se hur tjejernas självkänsla bara blir starkare och starkare.

bild lånad från google

soofie

sv: ja :D

daniela

sv: okej, låter trevligt :D inte särskilt mycket har jag gjort, drog in en sväng till stan tidigare. det regnar så. ja. haha :D

Lindberg

meh.. tack för den :(

Virginia

Tack för filmtipset :) Måste se den någon dag hihi ^^

Lina

sv: =D



Va filmen bra?

Eemmanorrman ~

jag är med i en veckans blogg tävling och är tacksam om du röstar på mej i inlägget.

jag är nr 14 (näst sist).

men sjukt tacksam om du röstar på mej här: http://naattisch.blogg.se/2010/june/veckans-blogg-finalisterna.html# .

Cajsa

ahh ok. :) hehe..xD

felicia

svar: Okej, vilken film ska du se?

Jag tittar på beverly hills.

daniela

sv: godis... haha :D

lana

Hejsan!

Allt bra?

Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html

Ha de bra! Kram Johanna & Lana

milia ♥

hade ocskå valt stum :)



oooh han e så snygg

~Fatimaswary§

okej :) ja älskar den här filmen :d

SANNA

SV: Härligt! :) blir mest dagstrippar vad jag vet nu :), sen är det jobb i 7 veckor ;(



Har ni haft något bra sommarväder hittills? ;)

kram.

Lizette

finns alldeles för många bring it on-filmer nu. ><

Tiniusann

I like this site. Keep it up!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: