Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
Teddy Daniels och hans partner Chuck är poliser som sänts till ön där mentalsjukhuset för våldsamma, psykiskt sjuka ligger. De ska utreda försvinnandet av patienten Rachel, men ju längre tiden går desto tydligare blir det att allt inte står rätt till. Personalen kan inte förklara vad som har hänt och de är ovilliga att samarbeta. Medan Teddy kämpar mot mardrömmar och en allt mer påtaglig migrän avslöjas bit för bit av hemligheten

klicka här för att se trailern.

Filmen var riktigt bra men lite svår att förstå .. Ida fick pausa filmen och förklara några gånger. Jag ska se filmen yttliggare en gång så förstår jag nog ännu mer. Men det är en film värd att se, men tänk på att ni verkligen måste hänga med hela filmen. Ska ni smsa eller något under filmen så är det bäst att ni pausar ;)

bild lånad från google

erika

okej, låter kul :)

Anna

Sv; Härligt att höra! :D

Jo, jag mår bra.

Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

alaa,

är den bra ? ;o

carolinakarlsson

okej mysigt, jag sitter här och svarar på komentarer :)

Nathalie

jag har nu en veckansblogg tävling om du är intresserad:)

Cajsa

hehe ok.. :P

Anonym

sv: i sex månader och några dagar! :D

Lina

sv: haha a vet XD

felicia

svar: Möjligen :). serien är ju inte ny heller?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: