Film betyg

| Filmbetyg


 
3/5 hjärtan
När Whitter börjar på college är hennes högsta önskan att komma med i skolans cheerleader-trupp. Tillsammans med sin vän Monica är hon med i lagets uttagning och till en början ser allt ser bra ut. När saker och ting inte går som de båda vännerna har tänkt sig väljer de att starta en egen trupp!

Den här filmen var helt okej, inget speciellt tycker jag. En film man kan kolla på när man inte hittar någon annan. För er som bestämmer er för att kolla på bring it on filmerna så tipsar jag de andra, mycket bättre :)

bild lånad från google

felicia

svar: haha så är det :D

alaa,

ingen anning hhaha shälv :)

soofie

sv:kul :) ska nog grilla med några och sola om de är bra väder

alaa,

haha vaa mys då! :D

erika

Jaoja ;D

Lindberg

Tack så mycket! (a)

Lindberg

Allt bra annars? :)

soofie

sv: min arm såg jätte konstig ut xD

D A N I E L A ♥

- skönt att höra :)

E R I K A

sv; okej härligt :)

felicia

svar: haha. Ja. Gud vad tråkigt jag har.

JULIA

- Allt bra?

~Fatimaswary§

Den här filmen är jätte bra !:D



Lindberg

va härligt! :) jodå det är kanoners :D

Anonym

är du kanske intresserad av att bli veckans blogg? kolla då in mitt senaste inlägg vettja! :D

Lina

sv: vah?? Jag har visst en design? kanske något fel så du inte kan se den eller något.



Den filmen har jag sett

soofie

sv:yees :D

Jojjo* - Shit happens

Tack så mkt! Läget? :)

milia ♥

tack :D

erika

Vet inte riktigt än. Själv då? :)

sandra

sv: det ligger i turkiet :)

lina

besök min blogg



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: