Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
16-åriga Britney Allen är cheerleaderkapten i sin skola. Hennes lag heter Pacific Vista. När Britney en dag kommer hem från skolan så berättar hennes föräldrar att dom ska flytta och Britney tvingas byta skola och miljö. I hennes nya skola har dom också ett cheerleadinglag som heter Crenshaw Heights och Britney blir frestad att börja i deras lag trots att hon har lovat sina vänner att aldrig börja med cheerleading och trots att hennes nya kapten ogillar henne. Britney får nya vänner och hennes "gamla" vänner tycker att hon sviker när hon börjar träna. Och det slutar med att båda lagen tävlar i en stor cheerleadertävling.

tryck här för att se trailern i dålig kvalité.

Den här filmen är väldigt lik Bring it on - Fight to finish men även den här var grymt bra. Haha, det är så j*vla nice när Britney knäcker Winnie så hårt ! Hon blir helt förkrossad och jag älskar det =D Om ni gillade den andra bring it on filmen så ska ni helt klart se den här också !

bild lånad från google

erika

Okej vad härligt! :)

Tack så mycket :-)

milia ♥

tack för frågan :)

felicia

åh, den är bra!

svar: haha okej :D

elin !

vad gör du då? :D



Åhh filmen är sjukt bra ! :D

Jeanette

sv. jo det är fint med mig :)

S.

Gillar också Bring it on filmerna.

♫♪ Sandra T

bring it on filmerna är så bra :D

Jeanette

sv. absolut :D

julia.

har du något superbra filmtips? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: