Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan

John hoppar av skolan och tar värvning inom armén, bara för att han inte vet vad han ska göra med sitt liv - tills han träffar sin drömtjej, Savannah. Deras ömsesidiga kärleksaffär växer snabbt till den typ av kärlek som gör att Savannah väntar på John ska avsluta sin tjänstgöring inom armén. John drömmer också om att få flytta ihop med den kvinna som har fångat hans hjärta, men 9/11 förändrar allt. John anser att det är hans plikt att åter ta värvning. Och under den långa tid som John är borta förälskar sig Savannah i en annan man. När John kommer hem igen måste han inse fakta att trots att Savannah är gift med en annan är hon fortfarande hans livs stora kärlek – och i och med det ta det svåraste beslutet i hans liv.

tryck här för att se trailern.

Jag tycker att det var en otroligt vacker film. Jag vet att jag skrivit att många varit en av de bästa jag har sett men efter att ha sett Dear John så ångrar jag mig. Dear John är nog min absoluta favorit film. Jag kan erkänna att det här är den enda film jag har gråtit till om man inte räknar med titanic .. Den var så bra att jag inte skulle banga på att gå och köpa biobiljetter idag med för att se den igen. Filmen är omtumlande och det finns så många olika känslor i den. Det känns verkligen som om allt händer på riktigt, att det inte är en film. Åh,, jag längtar så tills den kommer på dvd. Om någon vet när den kommer ut så informera gärna mig.



bilder lånade från google