dagens outfit

| Outfits


idag har jag sett ut så här :)

kofta från ginatricot.
tunika från h&m.
short från h&m.
leggings från h&m.

sandra

Sv: tack:)

okej vad skönt ^^

jag gör inte alls mycket, ska kolla på Danmark-Japan om en kvart ^^

snygg outift:D

Eleena

Fin outfit :)

s, Okej, jorå :)

elin !

sv: vad bra :D Jotack allt är bara bra =)

Eleena

sv, Vsg :) <3

Filippa

Sv; Tack, och varse! :) Allt bra? :)

zaneta

haha ahh :)

var inte det vart idag då? xD men nice outfit :)

R e b e c c a

sv: Tack så mycket :D

Ronja

nice (: Hur har du haft det idag då? (:

Eleena

sv; bloggen troja, sj då? :)

clara

snyggt linne:)

elin !

sv: yes :P

Jätte fin outfit ! :)

linda

aha okej skönt :)

zaneta

menar, du hade ju svarta leggins på dej xD

Eleena

sv; Okej det behöver man ibland :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: