dagens outfit

| Outfits


dagens slapp outfit ser ni här ;) ursäkta min min.

t-shirt från ginatricot.
linne från bikbok.
leggings från ginatricot.

ronja

sv: tack :) nej, de gjorde inte det. det är ju skriftskoleläger så vi lärde oss hur de går till när man gifter sig så vi gjorde det vaar på lek :) men det var roligt :D

M A L I N H E,foto

SVAR. härligt, samma här :D

ronja

fin outfit :)

M A L I N H E,foto

SVAR. i helgen vet jag faktist inte vad jag ska hitta på! :)

Cajsa

vet inte...börjar lute mer och mer åt den rosa.

Cajsa

det är inte samma...det är en ny nu till sommaren. :/

JENNY

gillar din tee : )

Cajsa

ja. :P

men jag tror nog att jag beställer den rosa i kväll. :) men får se...låter inlägget vara överst ett tag till...har inget att skriva om just nu i alla fall.. :P

Ellie<3

snyggt:)

jenniifer - fotografi

sv. jo de är det.. "/

tack så mkt!

simone

Du är så fiin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: