dagens (gårdagens) outfit

| Outfits


Mitt hår ser lite konstigt ut för det blåste precis när bilden togs.

Kofta från h&m.
T-shirt från bikbok.
Shorts från h&m.
Leggins från h&m.

aww

fin outfit!:D

carolinakarlsson

gillaru h&m kanske? :D

carolinakarlsson

okej, jag skall sova! :P naj men jag skall väl vara med nån kompis! tor jag :)

aww

Ska sova nu, godnatt:)>3

carolinakarlsson

hehe jo dom är bra! billigt iallfall :D

carolinakarlsson

hehe :) skall du sova nu? :P

carolinakarlsson

:D

aww

Haha okej ! Godnatt: )

erika

Ingen orsak!

carolinakarlsson

hehe naj det skall jag inte, vad skall du göra? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: