dagens outfit

| Outfits


jacka - lindex
kofta - adidas
linne - bikbok
leggings - vero moda
skor - converse

E M A

ska bara ta det lugfnt :)I du

sandra

ska eventuellt in till stan med en kompis, själv då? :)

Jessica

Jaha :P fin outift!

sandra

okej, sommarjobba?

E M A

hha okej :D

Medina

SYNS DU SÅ FINNS DU!!!!!! HERE I AM, :)

tänkte bara presentera min blogg "Meedinas" som just nu är en snabbt växande blogg, gå gärna in och ta del av min värld&vardag, TAKE CARE, KISSES MEDINA :)

jessica

Lungt :) vad gör du?

Medina

SV;Tack så mycket sötnos:D

Jessica

Varför ska du upp tidigt för? :)

Medina

SV; Bara bra, hur är det själv:D?

Cajsa

god natt sötaste! höres i morron! :D

Jessica

jaha okej :) vart jobbar du?

nej det är bara text som tur

Claudia;)

fin blogg och riktigt snygg outfit oxå:D

händer deh nåt kul i sommar dåå?:)

E M A

inte mkt :D du

Cajsa

din blev anonym men jag visste att det var någon av mina favvisar så jag kollade IP-nummret och det vae du! :P vill inte tappa din adress, kan den inte utantill.. ^^

hejannw

tack :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: