by amanda

| Vardag
Jag har precis kollat på filmen Remember me så jag skriver om den senare eller imorgon. Den filmen är sjukt bra, grät som f***n ! Sitter och lyssnar på musik just nu och tror att Hempa som är med Leon skulle ringa om en stund. Vi får väl se. Men nu ska jag planera lite för imorgon och kolla runt på facebook. Vi hörs senare, pussar amanda <3

bild från midsommarafton, jag cecilia och mathias :)
Lindberg

haha (y)

Jodå det är bra :) själv då?

Lindberg

härligt att höra! :)

ANGELICA

sv åh! taack :)

my elfstrand

tack gumman! åh jag vill verkligen se remember me ! :) <3

Lindberg

jag har gjort massa saker: Gymnasiesak,shoppat,joggat,shoppat, stan och sedan fika :D själv då?

Jojjo* - Shit happens

Sv: Blir sängen nu för min del ;) Händer i helgen?

Lindberg

jaha nice nice :)

ANGELICA

sv förstår det :)

hänt idag då?

Lindberg

Men ska ta och sova nu ska upp tidigt imorgon så jag hinner med allt ! :) Godnatt, Kraam <3

lana

sv: jodå allt är bra.

Okej, men.. håll gärna kolla på bloggen och var med o rösta fram rätt vinnare sedan :)

några planer inför helgen ?:)



Följa varandra?:D

milia ♥

jaså :)

Jojjo* - Shit happens

Sv: Får hem våran nya hundvalp så har lovat mamma att vara hemma så att det lär känna oss ;)

Elin

Är du intresserad av hår och allt som har med det att göra? I min blogg skriver jag om frisyrer, produkter och visar även hur man gör en hel del frisyrer. Kram från http://elinstenback.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: